06 april 2010

6 April...



Godmorgon! Jag har precis blivit klar med min frukost, som bestod av äggröra och grönt te. Jag försöker att dra ner på kolhydraterna, körde med en sån diet förrut och gick ner ganska mycket genom att bara sluta kolhydrater. Och eftersom jag är världens lataste och vägrar gå ut på morgonpromenader utan Jaime så är det väl bäst så här haha. Hur som helst snart ska jag till jobbet och det ska bli såå kul.. Har säkert massor att göra för att man missat några dagar. Men jag hoppas dagen går snabbt iaf. Jaimes syster börjar jobba hos mig i morgon, det kommer bli jävligt kul tror jag!


Angående i går. Jag mötte upp Mathilda för att leta lite presenter i Kista galleria, min mamma gav oss ett jätte bra tips som vi nog tänker slå till med. Men tyvärr fanns inte butiken i Kista så vi får ta det i veckan innan jag börjar jobbet. Till mitt andra hjärta hitta vi inget till men det löser sig. Jag sket föresten i min kolhydrat diet i går...
Mathilda

MAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar