07 april 2010

Sjunde april...

God morgon! Vaknade en timme tidigare än vanligt i dag för jag tänkte att jag skulle laga lite lunch men jag orkar inte blev rätt sugen på tonfisk sallad iaf så det får duga!Nu är jag iaf färdigsminkad och påklädd, det är bara frukosten som måste ner. Funderar på att gå lite tidigare, kanske hinner jag springa förbi stan då. Skulle behöva kolla en sak men vi får se. just nu lockar sängen ganska mycket Jaime är ledig i dag och det ser så mysigt ut att bara krypa ner brevid honom en stund till. Btw vi har fått trådlöst Internet nu och det är underbart, nu kan jag sitta och göra vad jag vill på ena datorn och Jaime kan spela dataspel på andra. I`m happy!


Jag och Amore typ för två år sen, haha Vi firar två år och nio månader i dag. Mycket kärlek, jag blir aldrig trött!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar