11 april 2010

HEJ

Fredagen var riktigt lyckad, resturangen vi satt på hade underbar mat, dock en mycket dålig servetris men det är en annan historia. Kvällen var jätte bra och Nicole hade bjudit med några andra vänner som jag bara hört om tidigare. Hennes klasskompisar var helt underbara människor dem också och vi hade verkligen en dunder kväll. Efter middagen och några drinkar så drog jag Nicole och Hedvig vidare till Arken, det har typ blivit en vana att gå dit och jag gillar det! Kvällen slutade bäst.

I går så var jag bara hemma och storstäda nästan hela dagen, senare på kvällen ringde Hedvig mig för ett eller några glas vin. Det blev bara två men en massa prat jag tror vi satt på stället i nästan fyra timmar och bara pratade ut om saker och ting. När ute serverigen stängde kom Akil och möte upp oss och då blev det burgerking sen kom Jaime också och det blev en lyckad resa hem!

I dag ska jag till mina kusiner i Bålsta och jag håller på att missa bussen så jag måste gååå nu!


love!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar