03 april 2010

Glad påsk...

Vaknade sent i dag, hörde inte ens att klockan ringde, minns inte ens om jag stängde av den eller inte. Jaime var redan ute när jag vakna, han hade cyklat till Jakobsberg för att kolla på någon fotbollsmatch som hans systerson spelade. Så när jag klev upp var det bara att börja städa. Kläder att vika, sänglakan att byta och så damsuga förstås. Det känns sköt att göra lite vårfint speciellt när solen lyser så starkt. Gick och handlade i Tensta i dag och hade på mig min vanliga ullkapa det var alldeles för varmt! Nu är jag iaf hemma och färdig fixad för kvällen, maten är förberedd och snart kommer Rodde och hans dejt hit för en middag och slutligen utgång. Kanske blir det utgång eller så blir det bowling vi får se vad vi känner för!







Känner mig extra påsk mottiverad det här året. Kankse är det på grund av att jag var hemma hos Vivi igår tillsammans med Macarena och barnen. Vi påskpyssla från morgonen till sent på eftermiddagen, det var versta rehabliteringen. Efter att vi ätit en sen luch så skulle Macarena gå i väg på en påskmiddag och jag stanade kvar för "fest" hemma hos Vivi Alexis hade bjudit över lite vänner från jobbet och bjöd på tapas och massor av annat gott. Det blev dock inte så sent för mig eftersom att Jaime var hemma och trött, jag hade inga nycklar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar