08 april 2010

Bla bla bla...

Hej på er! Vilken fin dag det ser ut att bli idag! Känner mig hur pigg som helst idag, kanske beror det på att det är torsdag redan. Ska snart ta tåget i till stan för att möta upp Mathilda vi ska kolla på lite grejer. Sen ska jag springa till jobbet för lite arbete. Har kommit på mig flera gånger nu att jag inte klagar att jag är trött längre, inte under arbetstid iaf. Det känns jätte skönt att inte vara så seg hela tiden. I morgon ska vi fira Nicole på ett mysigt ställe på Östermalm. Jag tror det kommer bli hur mysigt som helst. Frågan är bara vad ska man ha på sig. Hade tänkt Jeans och någon fin topp och självklart fina skor. Men nu så hittar jag inte skorna jag vill ha på mig. Och det mina vänner är störande. Hoppas bara mina attacker i ansiktet försvinner tills i morgon. Fattar inte vad som hände vaknade upp med sex nya finnar som synd som fan i förregår. Och alla är stora men ingen vill klämas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar