04 april 2010

God morgon...

Går kvällen blev väldigt lyckad! Rodde och Nicole kom hit vid sex tiden och vi klickade direkt med varandra, Nicole hade vi ju bara träffat en gång tidigare. Men det känns jävligt skönt att tycka om henne om man säger så. Efter någon timma när vi ätit oss halv mätta på kex så servera jag maten, det var uppsaktat och jätte gott! Jag glömde dessvärre ta någon fin bild på mitt mästerverk men jag kan pröva att berätta allt en annan gång. Kvällen var lång och lyckad och det blev en hel del vinglas. När tre liter dunken var slut funderade vi skarpt på att dra vidare till stan och kankse möta upp Nicole och Hedvig. Men Jaime hitta en till flaska och sen när den var slut skulle vi vidare igen, men så hitta vi en till flaska. Och helt plötsligt var kl halv två och Macarena kom hem med ytligare en flaska sprit. Vid tre tiden var Nicole och Rodde tvungna att gå eftersom Nicole skulle köra hem till Malmö idag.
Ja...vi fortsatte ju drickandet och kom in på riktigt djupa diskussioner, så slutar det ju nästan alltid. Vi kom i säng vid halv 7 tiden och nu sitter jag här med varmt te i handen. Jag ska snart i väg för att möta på tjejerna i stan på en fika med mera!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar