01 april 2010

This was a good night...


En lugn och skön skärtorsdag var exakt vad jag behövde. Slutade jobba kl 17 i dag, det kallar jag lyx! Jag som i vanliga fall har världens sämsta arbetstimmar fick sluta som en normal människa. Hur som helst så höll jag mig till planen jag åkte och handlade på prisextra efter jobbet, det blev massor av skaldjur och ostar till lördag bland annat, det kommer att bli jätte bra. Sen kom jag iaf hem och avnjöt en god bit lax tillsammans med min kära husband. Senare mot kvällen åkte jag och Macarena hem till Vivi i Spånga och myste med barnen. Vi åt lite kvällsmat och prata massa skit. Senare när barnen somnat satte vi oss framför tvn och tittade på New moon, det var ett tag sen jag såg den på bio så det kändes helt okej att se den igen. Längtar verkligen tills nästa film kommer på bio!




Nu ska jag gå och lägga mig i morgon ska jag upp tidigare än vanligt och ta en promenad till Spånga tillsammans med Macarena. Vi ska påskpyssla med barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar