09 april 2010

Grattis Nicole

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år!! Grattis på 19års dagen sötaste och bästa Nicole. I kväll så blir det ut och äta tillsammans med en massa roliga tjejer! Kommer bli jätte bra!
Jag vaknade kl 9 i morse Jaime hade försovit sig så han ville ha hjälp med frukost. Ställer mig och gör gröt Serverar en stressig, ganska elak pojkvän som inte ens tackar. En sekund efter- "det är fan en hel saltburk i gröten, vad fan har du gjort? " fick värsta utskällningen för att jag skulle vara snäll och göra frukost som då tyvärr blev misslyckad, men killen tror ju typ att det var ett skämt eller något. Haha dumhuvud. Nu är han sur för att jag gjorde saltgröt till honom. Men jag deppar inte i dag har jag gjort mig extra snygg i håret bara för att jag har en störande finne mellan ögonen så jag försöker distrahera folk. Har problem med vad jag ska ha för tröja. Jag har beiga jeans tänker typ en svart tröja men jag hittar ingen. Jag kommer ju inte hem innan vi ska träffas upp på kvällen eftersom att jag slutar kl 19 så jag ska hem till Hedvig innan. Hm det här blir säkert bra...

1 kommentar: